Αναρτήσεις

Ποια η διαφορά ανάμεσα στον Leader και στον Manager ?

Εικόνα
Στον επιχειρηματικό κόσμο, ένα συνηθισμένο λάθος είναι να αποδίδουμε τις ιδιότητες του ηγέτη στον manager. Αν και μιλάμε για την ίδια ιεραρχική θέση, τη διαφορά την κάνει το ίδιο το άτομα έχοντας πάρει την απόφαση, με γνώμονα τις ικανότητες και τις γνώσεις του, αν θα προχωρήσει την καριέρα του ως ηγέτης ή αφεντικό της ομάδας του. Ηγεσία είναι όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει τη διαδικασία με την οποία ένα πρόσωπο μπορεί να επηρεάσει ένα σύνολο ανθρώπων προς την επίτευξη ενός κοινού στόχου. Ο Μάνατζερ μπορούμε να τον ορίσουμε ως το διευθυντικό στέλεχος μιας επιχείρησης που κατέχει διευθυντική θέση, επί οικονομικών και άλλων ζητημάτων. Για να δούμε τις διαφορές που υπάρχουν ανάμεσα σε αυτές τις διαφορετικές προσεγγίσεις για την ίδια επαγγελματική θέση... Η βασικότερη διαφορά μεταξύ τους είναι ότι ο ηγέτης δεν κατευθύνει και οργανώνει απλά μια ομάδα, αλλά είναι και ο άνθρωπος που από την αρχή μέχρι το τέλος παρακινεί, δίνει κίνητρα, εμψυχώνει και προσπαθεί να πείσει τα μέλη

Manifest : Η δυναμη της σκεψης

Εικόνα
Το manifestation είναι κάτι περισσότερο από τη δύναμη της θετικής σκέψης. Πρόκειται για μια πανίσχυρη μέθοδο μέσα απ’ την οποία μετατρέπει τις ιδέες και τις επιθυμίες μας σε πραγματικότητα. Ο Νόμος της Έλξης έχει τις ρίζες του στο κίνημα της Νέας Σκέψης του 19ου αιώνα. Ένα μείγμα θρησκειών και μεταφυσικής με ιδρυτή τον Phineas Quimby . Χρησιμοποιείται εδώ και αιώνες από αρχαίες παραδόσεις και από μερικούς από τους σημαντικότερους φιλοσόφους, καλλιτέχνες και επιστήμονες όλων των εποχών. Ο νόμος της έλξης είναι ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια της ζωής. Πολύ λίγοι άνθρωποι έχουν πλήρη επίγνωση του πόση επίδραση έχει ο νόμος της έλξης στην ζωή τους. Είτε το κάνουμε εν γνώσει είτε εν αγνοία μας, κάθε δευτερόλεπτο της ύπαρξής μας, ενεργούμε σαν ανθρώπινοι μαγνήτες. Στέλνουμε τις σκέψεις και τα συναισθήματά μας, προσελκύοντας πίσω περισσότερα από αυτά που έχουμε στείλει προς τα έξω. Ο νόμος της έλξης είναι η μαγνητική δύναμη του Σύμπαντος που ενώνει παρόμοιες ενέργειες μαζί. Ακόμη και ο νό

Αντιμετώπιση εργασιακού άγχους

Εικόνα
Πάνω από το 25% των εργαζομένων στην Ελλάδα αναφέρει ότι υποφέρει από εργασιακό άγχος.  Είναι το δυσλειτουργικό στρες που βιώνει ένα άτομο σε σχέση με την εργασία του. Αν το εργασιακό άγχος παρεμβαίνει στην απόδοση και στην παραγωγικότητα σας, στην υγείας σας ή στην προσωπική σας ζωή είναι η στιγμή να αναλάβετε δράση… 1) Ξεκούραση . Πολλοί από εμάς ίσως να πιστεύουμε ότι το να εργαζόμαστε ασταμάτητα αυξάνει την παραγωγικότητα, αλλά υπάρχει πάντα ένα σημείο το οποίο εάν το υπερβούμε η απόδοση μας θα αρχίσει να πέφτει. Καλός και σωστός ύπνος βοηθάει όχι μόνο στη σωματική μας αντοχή αλλά και στη πνευματική μας ευημερία. 2) Mono-Tasking . Το multitasking είναι ένας μύθος που σχετίζεται με την παραγωγικότητα και επίσης τυγχάνει να είναι πολύ αγχωτικό. Ο συνεχής έλεγχος των emails μπορεί να προκαλέσει αίσθημα άγχους, οπότε σκεφτείτε να ελέγχετε τα emails σας συγκεκριμένες ώρες την ημέρα. 3) Οχι email, τηλέφωνο και sms πέραν του ωραρίου εργασίας . Είναι αδύνατο να ξεκουραστεί κανείς

Δείξε μου το φύλο σου να σου πω το μέλλον σου

Εικόνα
  Τα έμφυλα στερεότυπα είναι βαθιά ριζωμένες αντιλήψεις με βάση τις οποίες αποδίδονται χαρακτηριστικά και ρόλοι στα δυο φύλα. Τα στερεότυπα σχετικά με τις γυναίκες προέρχονται από βαθιά ριζωμένες συμπεριφορές, αξίες, κανόνες και προκαταλήψεις κατά των γυναικών. Είναι γενικεύσεις για αρκετές ομάδες ανθρώπων, που δεν χωράνε στη διαφορετικότητα της ανθρώπινης φύσης. Χρησιμοποιούνται για να δικαιολογήσουν και να συντηρήσουν τις ιστορικά άνισες σχέσεις εξουσίας των ανδρών επί των γυναικών και τις σεξιστικές συμπεριφορές. Καθιστούν τα άτομα που δεν εμπίπτουν στη στερεοτυπική απεικόνιση του φύλου ευάλωτα στη βία. Αν και σήμερα έχουμε μεγαλύτερη επίγνωση για τη φύση και τις επιπτώσεις των στερεοτύπων, εξακολουθούν να δημιουργούν κοινωνικά προβλήματα και ανισότητες όπως είναι η ανισομισθία, ο έμφυλος επαγγελματικός διαχωρισμός, ο εκφοβισμός, η έμφυλη βία και άλλα. Το «ροζ» και το «γαλάζιο», δύο χρώματα φαινομενικά αθώα, σίγουρα έχουν έναν πιο δυναμικό και καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση τ

Επιτυχημένο Personal Brading

Εικόνα
Πόσο καλά ξέρεις να προωθείς τον εαυτό σου, με τα θετικά στοιχεία αλλά και με τα μειονεκτήματα που διαθέτεις; Ένας ικανός επαγγελματίας δεν περιορίζεται πλέον μόνο στα πτυχία και τις δεξιότητες που έχει κερδίσει στις αίθουσες των πανεπιστημίων και στη καθημερινότητα της εργασίας. Στοχεύει στη σωστή προώθηση της φήμης του. Αναλογίσου, αν η επαγγελματική πορεία που ονειρεύεσαι συμβαδίζει με την ζωή που έχεις επιλέξει να δείχνεις στα Social Media. Απο την φωτογραφία του προφίλ έως τα θέματα των αναρτήσεων που επιλέγεις να αναδημοσιεύεις, από τον τρόπο που γράφεις έως τις φωτογραφίες και τα βίντεο που δημοσιεύεις. Στην digital εποχή που ζουμε, για ενα επιτυχημένο Personal Brading, θα πρέπει συνέχεια να αναρωτιέσαι αν κάποιος που δεν σε γνωρίζει, τι άποψη θα σχηματίσει πέφτοντας τυχαία ή όχι στο profile σου. Η σωστή προώθηση του εαυτού σου είναι σαν την προώθηση οποιουδήποτε προϊόντος! Ξεκίνα την προώθηση από την ταμπέλα …  τα χρώματα, το λογότυπο και τη διαφήμιση  που θα χρησι

Η Ψυχολογία στο Marketing

Εικόνα
Όταν μιλάμε για marketing, αναφερόμαστε στην ψυχολογία των πελατών. Κάθε στρατηγική του marketing έχει στόχο την ενεργοποίηση του εγκεφάλου, ανοίγοντας την πόρτα των συναισθημάτων, του εν δυνάμει πελάτη και κερδίζοντας την εμπιστοσύνη του! Μια λάθος τοποθέτηση προϊόντος ή χρήση λανθασμένης λέξης ή ακόμα και των χρωμάτων που θα πλαισιώσουν την προώθηση του προϊόντος,  μπορούν να αποτελέσουν την αιτία για την ακύρωση της πώλησης από την πλευρά του πελάτη.  Αρχικά, όταν καλούμαστε να πουλήσουμε αγαθά ή υπηρεσίες θα πρέπει να είμαστε ακριβείς και ειλικρινείς με τις πληροφορίες που δίνουμε στον πελάτη. Προωθούμε τα πλεονεκτήματα που έχουν, χωρίς να αποκρύπτουμε τα μειονεκτήματα των προϊόντων ή υπηρεσιών. Επίσης, η τιμή θα πρέπει να είναι σε εμφανή σημείο, ώστε να γίνεται αντιληπτή από τον πελάτη. Σε αυτό το σημείο, αν στην αναγραφή της τιμής προστεθεί το χρηματικό σύμβολο (€ ή £) ο ανθρώπινος εγκέφαλος θα ενεργοποιήσει άμεσα την ψυχολογία της πληρωμής αντί της ικανοποίησης των

Το κατάλληλο μασάζ για το σώμα μας

Εικόνα
Το πιο hot slogan που ακούμε στα κέντρα χαλάρωσης, αποκατάστασης και ομορφιάς είναι «ζήσε μια μοναδική εμπειρία ευεξίας!», συνοδευόμενο από μια σειρά θεραπειών. Άλλες γνωστές και άλλες άγνωστες, ως προς το τι είναι, τι να περιμένουμε δηλαδή από τη κάθε μια θεραπεία σώματος και ποιο το αποτέλεσμα που θα μας δώσουν. Τι είναι αλήθεια η ευεξία, γνωρίζουμε; Θα μπορούσαμε να ορίσουμε την ευεξία ως το αποτέλεσμα της απόλυτης ισορροπίας ανάμεσα σε σώμα και πνεύμα, που ως αποτέλεσμα μας γεμίζει ηρεμία και χαρά, μέσα από τις προσωπικές μας επιλογές. Αυτό σημαίνει πως ανάλογα με το τι νιώθουμε και πως θέλουμε να νιώσουμε ή ανάλογα με το τι μας ευχαριστεί και τι όχι, έχουμε την επιλογή μέσα από μια μεγάλη γκάμα διαφορετικών θεραπειών/μασάζ, να αποφασίσουμε ποιο είναι το καλύτερο για εμάς τη δεδομένη χρονική στιγμή! Προτού λοιπόν ξαπλώσουμε στο κρεβάτι του μασάζ, ας δούμε τι είναι και τι μας προσφέρει η κάθε θεραπεία… 1. Σουηδικό Μασάζ. Η Σουηδική μάλαξη είναι η ιδανική λύση για κάποιο

Άλλαξε τον τρόπο που σκέφτεσαι

Εικόνα
Στη ζωή μας, πολλές φορές καλούμαστε να πάρουμε αποφάσεις, επαγγελματικές ή προσωπικές, πολύ σημαντικές ή λιγότερο σημαντικές, δύσκολες ή εύκολες και αν όχι πάντα, τις περισσότερες φορές αναρωτιόμαστε αν πήραμε την κατάλληλη απόφαση… Πάμε λοιπόν να δούμε μαζί, μια έξυπνη μέθοδο που μπορούμε να αρχίσουμε να εφαρμόζουμε. Έτσι ώστε να εκπαιδεύσουμε τον εγκέφαλο μας να μην πνίγεται σε μια κουταλιά νερό, γιατί αν υπάρχει μέθοδος, υπάρχει και τρόπος. 1) Τελικός στόχος . Ποιο είναι το «όνειρο» που επιθυμείς να αποκτήσεις; Πολλές φορές στη ζωή μας θα έρθουμε αντιμέτωποι με την επιθυμία να κερδίσουμε κάτι χωρίς να μπορούμε να νιώσουμε απόλυτα σίγουροι για αυτό. Σε αυτό ακριβώς το σημείο θα πρέπει να δώσουμε χρόνο στον εαυτό μας, να το σκεφτεί, να το ονειρευτεί και να κατανοήσει ακριβώς τι είναι αυτό που θέλει. Μόλις καταφέρεις να οραματιστές τον τελικό σου στόχο/επιθυμία/όνειρο, προχωράμε στο δεύτερο βήμα … 2) Γιατι ; Ένα από τα ποιο καίρια ερωτήματα είναι γιατί θέλουμε τον συγκεκριμένο στοχο;