Επιτυχημένο Personal Brading


Πόσο καλά ξέρεις να προωθείς τον εαυτό σου, με τα θετικά στοιχεία αλλά και με τα μειονεκτήματα που διαθέτεις;

Ένας ικανός επαγγελματίας δεν περιορίζεται πλέον μόνο στα πτυχία και τις δεξιότητες που έχει κερδίσει στις αίθουσες των πανεπιστημίων και στη καθημερινότητα της εργασίας. Στοχεύει στη σωστή προώθηση της φήμης του.

Αναλογίσου, αν η επαγγελματική πορεία που ονειρεύεσαι συμβαδίζει με την ζωή που έχεις επιλέξει να δείχνεις στα Social Media. Απο την φωτογραφία του προφίλ έως τα θέματα των αναρτήσεων που επιλέγεις να αναδημοσιεύεις, από τον τρόπο που γράφεις έως τις φωτογραφίες και τα βίντεο που δημοσιεύεις. Στην digital εποχή που ζουμε, για ενα επιτυχημένο Personal Brading, θα πρέπει συνέχεια να αναρωτιέσαι αν κάποιος που δεν σε γνωρίζει, τι άποψη θα σχηματίσει πέφτοντας τυχαία ή όχι στο profile σου.

Η σωστή προώθηση του εαυτού σου είναι σαν την προώθηση οποιουδήποτε προϊόντος! Ξεκίνα την προώθηση από την ταμπέλα …  τα χρώματα, το λογότυπο και τη διαφήμιση  που θα χρησιμοποιήσεις. Στη σωστή προώθηση λοιπόν, δεν μένουμε μόνο στο περιεχόμενο αλλά μας ενδιαφέρει και η εικόνα, προσπαθώντας να “πουλήσουμε “ το καλύτερο πακέτο. Οι επαγγελματικοί σου στόχοι αντιστοιχούν στην καθημερινότητα σου; Ο τρόπος που φέρεσαι, μιλάς και ντύνεσαι, είναι συμβατός με την επαγγελματική θέση που κατέχεις; Όσο περίεργο και αν σου φαίνεται αυτός ο συσχετισμός, η αλήθεια είναι πως ο κόσμος πρώτα "κοιτάει" την εικόνα και μέσα απο αυτή περιμένει να δει το μορφωτικό επίπεδο και την επαγγελματική κατάρτιση που διαθέτεις. 

Στόχος σου είναι να ξεχωρίσεις από τους “ανταγωνιστές" σου. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να εξειδικευτείς σε ένα κομμάτι του επαγγέλματος σου. Γιατί κάποιος να σε προσλάβει αν κάνεις ότι ακριβώς και τόσοι άλλοι?

Ξεκίνα να χτίζεις το όνομα σου χρησιμοποιώντας τις Δημόσιες Σχέσεις. Η επιστήμη των Δ.Σ. στοχεύει πάντα μακροπρόθεσμα. Επικεντρώσου  στους φίλους και στις γνωριμίες σου. Προώθησε τον εαυτό σου μέσα απο τις συνομιλίες  και κέρδισε την συμπάθεια και την εμπιστοσύνη τους. Έπειτα, άφησε τους να μιλήσουν για εσένα σε άλλους και να σε διαφημίσουν!

Βρες ποιο είναι το δυνατό σου στοιχείο και προωθησε το, όσο μπορείς! Διαφήμιζε συνεχώς και ασταμάτητα αυτό το μοναδικό στοιχείο που σε ξεχωρίζει από την μάζα! Μην ντραπείς ή φοβηθείς να πεις την άποψή σου. Με αυτό τον τρόπο ο συνομιλητής σου θα σε γνωρίσει, θα σε καταλάβει και θα αντιληφθείς και εσύ τι πιστεύει για εσένα, τι πρέπει να διορθώσεις και τι σε κάνει ξεχωριστό!

Ότι και αν κάνεις ή δεν κάνεις, πάντα να είσαι ο εαυτό σου. Χτίσε πάνω στην αλήθεια και την αυθεντικότητα της προσωπικότητας σου. 

Αποτυπώσου στο μυαλό του κοινού ως κάτι το μοναδικό ως χαρακτήρας και εν συνεχεία ως ένας ξεχωριστός συνεργάτης!

Βογιατζάκη Δέσποινα 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ποια η διαφορά ανάμεσα στον Leader και στον Manager ?

Υπόθεση Νονός

Φλεγόμενες κερκίδες