Αναρτήσεις

Δείξε μου το φύλο σου να σου πω το μέλλον σου

Εικόνα
  Τα έμφυλα στερεότυπα είναι βαθιά ριζωμένες αντιλήψεις με βάση τις οποίες αποδίδονται χαρακτηριστικά και ρόλοι στα δυο φύλα. Τα στερεότυπα σχετικά με τις γυναίκες προέρχονται από βαθιά ριζωμένες συμπεριφορές, αξίες, κανόνες και προκαταλήψεις κατά των γυναικών. Είναι γενικεύσεις για αρκετές ομάδες ανθρώπων, που δεν χωράνε στη διαφορετικότητα της ανθρώπινης φύσης. Χρησιμοποιούνται για να δικαιολογήσουν και να συντηρήσουν τις ιστορικά άνισες σχέσεις εξουσίας των ανδρών επί των γυναικών και τις σεξιστικές συμπεριφορές. Καθιστούν τα άτομα που δεν εμπίπτουν στη στερεοτυπική απεικόνιση του φύλου ευάλωτα στη βία. Αν και σήμερα έχουμε μεγαλύτερη επίγνωση για τη φύση και τις επιπτώσεις των στερεοτύπων, εξακολουθούν να δημιουργούν κοινωνικά προβλήματα και ανισότητες όπως είναι η ανισομισθία, ο έμφυλος επαγγελματικός διαχωρισμός, ο εκφοβισμός, η έμφυλη βία και άλλα. Το «ροζ» και το «γαλάζιο», δύο χρώματα φαινομενικά αθώα, σίγουρα έχουν έναν πιο δυναμικό και καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση τ

Επιτυχημένο Personal Brading

Εικόνα
Πόσο καλά ξέρεις να προωθείς τον εαυτό σου, με τα θετικά στοιχεία αλλά και με τα μειονεκτήματα που διαθέτεις; Ένας ικανός επαγγελματίας δεν περιορίζεται πλέον μόνο στα πτυχία και τις δεξιότητες που έχει κερδίσει στις αίθουσες των πανεπιστημίων και στη καθημερινότητα της εργασίας. Στοχεύει στη σωστή προώθηση της φήμης του. Αναλογίσου, αν η επαγγελματική πορεία που ονειρεύεσαι συμβαδίζει με την ζωή που έχεις επιλέξει να δείχνεις στα Social Media. Απο την φωτογραφία του προφίλ έως τα θέματα των αναρτήσεων που επιλέγεις να αναδημοσιεύεις, από τον τρόπο που γράφεις έως τις φωτογραφίες και τα βίντεο που δημοσιεύεις. Στην digital εποχή που ζουμε, για ενα επιτυχημένο Personal Brading, θα πρέπει συνέχεια να αναρωτιέσαι αν κάποιος που δεν σε γνωρίζει, τι άποψη θα σχηματίσει πέφτοντας τυχαία ή όχι στο profile σου. Η σωστή προώθηση του εαυτού σου είναι σαν την προώθηση οποιουδήποτε προϊόντος! Ξεκίνα την προώθηση από την ταμπέλα …  τα χρώματα, το λογότυπο και τη διαφήμιση  που θα χρησι

Η Ψυχολογία στο Marketing

Εικόνα
Όταν μιλάμε για marketing, αναφερόμαστε στην ψυχολογία των πελατών. Κάθε στρατηγική του marketing έχει στόχο την ενεργοποίηση του εγκεφάλου, ανοίγοντας την πόρτα των συναισθημάτων, του εν δυνάμει πελάτη και κερδίζοντας την εμπιστοσύνη του! Μια λάθος τοποθέτηση προϊόντος ή χρήση λανθασμένης λέξης ή ακόμα και των χρωμάτων που θα πλαισιώσουν την προώθηση του προϊόντος,  μπορούν να αποτελέσουν την αιτία για την ακύρωση της πώλησης από την πλευρά του πελάτη.  Αρχικά, όταν καλούμαστε να πουλήσουμε αγαθά ή υπηρεσίες θα πρέπει να είμαστε ακριβείς και ειλικρινείς με τις πληροφορίες που δίνουμε στον πελάτη. Προωθούμε τα πλεονεκτήματα που έχουν, χωρίς να αποκρύπτουμε τα μειονεκτήματα των προϊόντων ή υπηρεσιών. Επίσης, η τιμή θα πρέπει να είναι σε εμφανή σημείο, ώστε να γίνεται αντιληπτή από τον πελάτη. Σε αυτό το σημείο, αν στην αναγραφή της τιμής προστεθεί το χρηματικό σύμβολο (€ ή £) ο ανθρώπινος εγκέφαλος θα ενεργοποιήσει άμεσα την ψυχολογία της πληρωμής αντί της ικανοποίησης των

Το κατάλληλο μασάζ για το σώμα μας

Εικόνα
Το πιο hot slogan που ακούμε στα κέντρα χαλάρωσης, αποκατάστασης και ομορφιάς είναι «ζήσε μια μοναδική εμπειρία ευεξίας!», συνοδευόμενο από μια σειρά θεραπειών. Άλλες γνωστές και άλλες άγνωστες, ως προς το τι είναι, τι να περιμένουμε δηλαδή από τη κάθε μια θεραπεία σώματος και ποιο το αποτέλεσμα που θα μας δώσουν. Τι είναι αλήθεια η ευεξία, γνωρίζουμε; Θα μπορούσαμε να ορίσουμε την ευεξία ως το αποτέλεσμα της απόλυτης ισορροπίας ανάμεσα σε σώμα και πνεύμα, που ως αποτέλεσμα μας γεμίζει ηρεμία και χαρά, μέσα από τις προσωπικές μας επιλογές. Αυτό σημαίνει πως ανάλογα με το τι νιώθουμε και πως θέλουμε να νιώσουμε ή ανάλογα με το τι μας ευχαριστεί και τι όχι, έχουμε την επιλογή μέσα από μια μεγάλη γκάμα διαφορετικών θεραπειών/μασάζ, να αποφασίσουμε ποιο είναι το καλύτερο για εμάς τη δεδομένη χρονική στιγμή! Προτού λοιπόν ξαπλώσουμε στο κρεβάτι του μασάζ, ας δούμε τι είναι και τι μας προσφέρει η κάθε θεραπεία… 1. Σουηδικό Μασάζ. Η Σουηδική μάλαξη είναι η ιδανική λύση για κάποιο

Άλλαξε τον τρόπο που σκέφτεσαι

Εικόνα
Στη ζωή μας, πολλές φορές καλούμαστε να πάρουμε αποφάσεις, επαγγελματικές ή προσωπικές, πολύ σημαντικές ή λιγότερο σημαντικές, δύσκολες ή εύκολες και αν όχι πάντα, τις περισσότερες φορές αναρωτιόμαστε αν πήραμε την κατάλληλη απόφαση… Πάμε λοιπόν να δούμε μαζί, μια έξυπνη μέθοδο που μπορούμε να αρχίσουμε να εφαρμόζουμε. Έτσι ώστε να εκπαιδεύσουμε τον εγκέφαλο μας να μην πνίγεται σε μια κουταλιά νερό, γιατί αν υπάρχει μέθοδος, υπάρχει και τρόπος. 1) Τελικός στόχος . Ποιο είναι το «όνειρο» που επιθυμείς να αποκτήσεις; Πολλές φορές στη ζωή μας θα έρθουμε αντιμέτωποι με την επιθυμία να κερδίσουμε κάτι χωρίς να μπορούμε να νιώσουμε απόλυτα σίγουροι για αυτό. Σε αυτό ακριβώς το σημείο θα πρέπει να δώσουμε χρόνο στον εαυτό μας, να το σκεφτεί, να το ονειρευτεί και να κατανοήσει ακριβώς τι είναι αυτό που θέλει. Μόλις καταφέρεις να οραματιστές τον τελικό σου στόχο/επιθυμία/όνειρο, προχωράμε στο δεύτερο βήμα … 2) Γιατι ; Ένα από τα ποιο καίρια ερωτήματα είναι γιατί θέλουμε τον συγκεκριμένο στοχο;

Τα Αιθέρια Έλαια στην Κουζίνα μας

Εικόνα
Τα αιθέρια έλαια είναι φυσικές, σύνθετες οργανικές ενώσεις με έντονη οσμή, που σχηματίζονται σε διάφορα μέρη φυτών και βοτάνων. Αυτά είναι, στα πέταλα του χαμομηλιού, στα φύλλα από το θυμάρι, στο καρπό από το περγαμόντο, στους σπόρους από το μάραθο, στα ριζώματα από το τζίντζερ, στο φλοιό από τη κανέλα, ή σε όλο το φυτό από τη ρίγανη. Τα αιθέρια έλαια είναι απαραίτητα στο φυτό για την επιβίωση του. Επηρεάζουν την ανάπτυξη και αναπαραγωγή, προσελκύουν τα έντομα για την επικονίαση, αποτρέπουν τη βρώση τους από φυτοφάγα ζώα και τα προστατεύουν από ασθένειες. Η ποιότητα των διαφόρων αιθέριων ελαίων επηρεάζεται από τις συνθήκες καλλιέργειας των φυτών, από τις κλιματολογικές συνθήκες, από την ηλικία και την υγεία των φυτών, από τον ιδιαίτερο τρόπο καλλιέργειας της κάθε περιοχής, από τον τρόπο συγκομιδής και την ταχύτητα μεταφοράς του αιθέριου ελαίου προς επεξεργασία και τέλος, πολύ σημαντικός παράγοντας είναι ο τρόπος βιομηχανικής επεξεργασίας του. Για την λήψη των καθαρών αιθέριων ελαίων

Υπόθεση Νονός

Εικόνα
Στην Κρήτη, αποκαλείται σύντεκνος (Συν + τέκνο) για να χαρακτηρίσει τον ανάδοχο του παιδιού, τον νονό! Η πραγματική αξία του νονού κρύβεται μέσα στην έννοια αυτής της λέξης. Σύντεκνος, το άτομο που μαζί με τους γονείς «εργάζονται» για την σωστή διαπαιδαγώγηση του παιδιού. Το πιο χαρμόσυνο νέο στη κοινή ζωή ενός ζευγαριού είναι η περίοδος της εγκυμοσύνης και ο ερχομός του μωρού τους. Έπειτα, έρχονται τα … “δύσκολα”… Το όνομα αυτού και ο ανάδοχος του. Πολλά ζευγάρια εμπιστεύονται για την ανάθεση αυτού του τίτλου, αγαπημένα άτομα που έχουν σχέση ζωής, δηλαδή παιδικοί φίλοι ή αδέλφια. Έχοντας στο μυαλό τους είτε ότι θέλουν να “επιβραβεύσουν” αυτή τη σχέση δίνοντας τον τίτλο της κουμπαριάς, είτε γιατί θέλουν να εξασφαλίσουν στη ζωή του παιδιού τους την παρουσία του νονού! Από την άλλη υπάρχουν και τα ζευγάρια εκείνα που επιλέγουν να δώσουν τον συγκεκριμένο τίτλο, σε άτομα που πρόσφατα μπήκαν στη ζωή τους -και έχουν ταιριάξει στον τρόπο ζωής-, ή γιατί τους προτάθηκε από τον ί

Διαφορές και ομοιότητες των μεθόδων Pilates και Yoga

Εικόνα
Η μέθοδος Yoga είναι μια αρχαία φιλοσοφία με ρίζες στην Ινδία και μετράει πάνω από 3.000 χρόνια. Ο σκοπός της είναι η απόλυτη αρμονία και ισορροπία του σώματος και του πνεύματος. Για τους δυτικούς, η yoga χρησιμοποιείται για τις ποικίλες ασκήσεις της ως προς την ενδυνάμωση και την ευλυγισία που χαρίζει στο σώμα. Δίνει έμφαση στις βαθιές και έντονες διατάσεις, ενώ στόχος της είναι η ισορροπία ανάμεσα στα δύο ημισφαίρια του εγκεφάλου. Η μέθοδος Pilates είναι ένα σύστημα εκγύμνασης που επικεντρώνετε στη στάση του σώματος, στην ενδυνάμωση του κορμού και την σταθεροποίηση της σπονδυλικής στήλης και της λεκάνης. Ο δημιουργός του Pilates είναι ο Joseph Hubertus Pilates, ο οποίος εμπνεύστηκε την συγκεκριμένη μέθοδο κατά τη διάρκεια της παραμονής του σε στρατόπεδο συγκέντρωσης στο τέλος του Α΄ Παγκόσμιου Πολέμου. Εκεί έχοντας εμπνευστεί από τις ασκήσεις της yoga και την φιλοσοφία των Αρχαίων Ελλήνων δημιούργησε ένα σύστημα εκγύμνασης που στόχο είχε την εξάσκηση όλων των μυϊκών ομά