Αναρτήσεις

Η Εξέλιξη της Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων

Εικόνα
Η πανδημία Covid-19 εκτός από την υγειονομική κρίση σε παγκόσμιο επίπεδο έφερε μαζί της μια οικονομικό - εργασιακή αναδιαμόρφωση όπου σε κάποιους τομείς προκάλεσε αρνητικές επιπτώσεις στην αγορά εργασίας και σε κάποιους άλλους τομείς έφερε μια αύξηση στη ζήτηση απασχόλησης. Σύμφωνα, λοιπόν, με τις αλλαγές που έχουν επέλθει στις επιχειρήσεις αλλά και στο τμήμα των Δημοσίων Σχέσεων και της Επικοινωνίας, οι επιχειρηματίες έμαθαν ότι όσο καλά και αν έχει στηθεί μια επιχείρηση, πάντα, θα πρέπει να υπάρχουν εναλλακτικά σενάρια μιας και οι έκτακτες συνθήκες μπορεί να προκύψουν ανά πάσα στιγμή. Η Διαχείριση Κρίσεων, ως εργαλείο, πρέπει να βρίσκετε σε συνεχόμενη εγρήγορση. Επίσης, η τεχνολογία έχει εισβάλει στην καθημερινότητα μας τις τελευταίες δεκαετίες και παρόλο που ήταν ένα μέσω επικοινωνίας όπου αρκετές επιχειρήσεις έως και λίγα χρόνια πριν το χρησιμοποιούσαν δειλά, τώρα απέκτησε τεράστια δύναμη. Η επικοινωνία της επιχείρησης με τον πελάτη μέσω της τεχνολογίας (ηλεκτρονικές

Μαθαίνοντας νέες δεξιότητες

Εικόνα
Για πολλούς ανθρώπους η εκμάθηση για οτιδήποτε καινούριο, είναι δύσκολο, αγχωτικό και δυστυχώς αρκετοί τα παρατάνε με την πρώτη δυσκολία. Δεν μαθαίνουμε μόνο ότι μας αρέσει, μας ευχαριστεί ή ότι μπορούμε να το κατακτήσουμε από την αρχή. Μαθαίνουμε οτιδήποτε μπορεί να μας φανεί χρήσιμο είτε στη καθημερινότητα μας είτε στην επαγγελματική μας πορεία. Στην αρχή είναι αλήθεια πως είναι δύσκολο. Έχουμε να αντιμετωπίσουμε κάτι άγνωστο. Χρειάζεται να αφιερώσουμε χρόνο αρκετό για να κατανοήσουμε το αντικείμενο, την θεωρεία του και σταδιακά να το αναπτύξουμε και να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις μας πάνω σε αυτό. Οι ενήλικοι μαθητές, δυσκολεύονται πολύ περισσότερο στην εκμάθηση νέων δεξιοτήτων, σε αντίθεση με τους ηλικιακά μικρότερους μαθητές. Η διαφορά δεν είναι μόνο στην ηλικία αλλά και στην εκπαίδευση του μυαλού.  Τα παιδιά έχουν τη μαγική δυνατότητα να αποροφήσουν οτιδήποτε τους πει ο δάσκαλος, χωρίς να κάνουν ανάλυση περιεχομένου και να αναζητούν τις εξαιρέσεις του κανόνα. Ένα παιδ

Αρμοδιότητες των Δημοσίων Σχέσεων

Εικόνα
Ο Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων μιας εταιρίας, μπορεί να είναι ο ίδιος ο Ιδρυτής της επιχείρησης ή ο Διευθυντής της, άλλοτε είναι εξωτερικός συνεργάτης της επιχείρησης ή υπάλληλος της εταιρίας και έχει οριστεί ως Υπεύθυνος του Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων. Με όποιον τρόπο και αν διαχειρίζεται τις Δημόσιες Σχέσεις της επιχείρησης, του ομίλου, του ατόμου ή μιας ομάδας, υποχρεούται να ακολουθεί και να φέρει εις πέρας κάποιες συγκεκριμένες εργασίες. Αρχικά, ο Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων είναι αρμόδιος στη διαχείριση και στη διαμόρφωση της εικόνας του πελάτη του. Επικοινωνεί με όλες τις ομάδες κοινού και με ομάδες επικοινωνίας του πελάτη του. Ως ομάδες κοινού, αναφέρονται οι εσωτερικές ομάδες δηλαδή οι υπάλληλοι της επιχείρησης, αλλά και οι εξωτερικές ομάδες δηλαδή τα Μ.Μ.Ε., οι πελάτες και οι συνεργάτες της επιχείρησης. Μια ακόμα αρμοδιότητα είναι η σύνταξη και αποστολή Δελτίων Τύπου σε ότι αφορά τις δραστηριότητες του πελάτη, όπως και η ημερήσια αποδελτίωση σε ότι αφορά τον ίδι

Η προσφορά ως στάση ζωής

Εικόνα
Ως έννοια του εθελοντισμού μπορούμε να ορίσουμε ότι είναι εκείνη η δράση που σκοπό έχει την βοήθεια και βελτίωση των κοινωνικών, οικονομικών, περιβαλλοντικών και όποιων άλλων θεμελιωδών αναγκών μιας κοινωνίας. Είναι η ανιδιοτελής προσφορά του ατόμου, της επιχείρησης ή του φορέα, που μέσω της ευαισθητοποίησης και της ενσυναίσθησης προσπαθούν να καλύψουν την αδυναμία του κράτους και των μηχανισμών της αγοράς. Ο εθελοντισμός, ως όρος, προχωράει παράλληλα στο καπιταλιστικό μοντέλο θέλοντας να “δείξει” πως η κοινωνία δεν αξιολογεί τις θεμελιώδεις ανάγκες της μόνο, σύμφωνα με την χρηματική αξία. Έτσι, ο εθελοντής, ως άτομο, προσφέρει οικειοθελώς τις όποιες εργασίες του καλύπτοντας το κενό από τον ελεύθερο χρόνο του για ένα κοινωφελή σκοπό.  Την εθελοντική προσφορά την συναντάμε μέσω των δράσεων για την συλλογή τροφίμων και είδη πρώτων αναγκών, αιμοδοσία, παζάρια, προσφορά υπηρεσιών - ομάδες έρευνας και διάσωσης, ομάδες πρώτων βοηθειών, δωρεά οργάνων και ιστών, κλπ. Στις επιχει

Τέλεια πρώτη εντύπωση στην επαγγελματική συνέντευξη

Εικόνα
  Είναι πολύ σημαντικό μέσα στα πρώτα λεπτά της συνάντησης με τον Σύμβουλο Προσωπικού να κάνετε την καλύτερη εντύπωση! Το μυαλό είναι σαν την φωτογραφική μηχανή, απαθανατίζει την πρώτη εικόνα και μαζί με το συναίσθημα που δημιουργήθηκε από αυτή την πρώτη επαφή, δημιουργεί ή όχι την επιθυμία για επόμενη συνάντηση και συνεργασία. Το αρχικό βήμα προσέγγισης μιας εταιρίας είναι η αποστολή του επαγγελματικού βιογραφικού. Φροντίστε να αφιερώσετε αρκετό χρόνο για τη δημιουργία του Βιογραφικού Σημειώματος και πολύ περισσότερο χρόνο για την σύνταξη του e-mail. Ο στόχος σε αυτό το σημείο είναι να πείσετε τον παραλήπτη, μέσα από το εισαγωγικό σημείωμα, να ανοίξει το συνημμένο αρχείο και να διαβάσει για τα ακαδημαϊκά σας προσόντα, τα επαγγελματικά σας επιτεύγματα και εν συντομία τις ασχολίες σας. Έχοντας ενημερωθεί επιγραμματικά, ο Σύμβουλος Προσωπικού, για το επαγγελματικό σας προφίλ θα επιλέξει αν μπορείτε να τοποθετηθείτε σε κάποια θέση στην εταιρία ή όχι. Το επόμενο βήμα είναι το πιο σημαντικό

Κινητό, αυτή η μάστιγα.

Εικόνα
Η εμμονή με το κινητό χαρακτηρίζει την εποχή που ζούμε. Όλοι, μικροί και μεγάλοι, εθισμένοι μπροστά σε μια οθόνη. Οι ώρες κυλάνε, οι άνθρωποι μας προσπερνάνε και η ζωή φεύγει ... Αλλά το κινητό, παραμένει προέκταση του χεριού μας, να καλύπτει συνεχόμενα το πρόσωπο μας και τα συναισθήματα μας να προφυλάσσονται από τον πραγματικό κόσμο. Πόσες φορές, αλήθεια, δεν έχουμε βρεθεί σε παρέες όπου αντί να επιδιώκουμε την άμεση επικοινωνία, αυτήν για την οποία μας οδήγησε στο να βρεθούμε μαζί, εμείς έχουμε πάρει στο χέρι το κινητό και scrollάρουμε στο διαδίκτυο; Η αλήθεια είναι ότι η περιέργεια ή το κουτσομπολιό για το τι ανέβασαν στα κοινωνικά δίκτια φίλοι και γνωστοί είναι μεγαλύτερη από την περιέργεια ή το ενδιαφέρον για το τι έχει να μας πει ο συνομιλητής μας.   Ενδεχομένως να μην μπορούμε να το αντιληφθούμε αλλά όταν παίρνουμε το κινητό στα χέρια μας, την ώρα που κάποιος μας μιλάει, δείχνει ότι στην πραγματικότητα δεν μας ενδιαφέρει τι μας λέει ή ακόμα χειρότερα, έχουμε βαρεθ

Η Διαφήμιση στον μαγικό κόσμο του διαδικτύου.

Εικόνα
Σε μια εποχή που συνεχώς αλλάζει και εξελίσσεται, ο ψηφιακός κόσμος διεκδικεί και κερδίζει συνεχόμενο κοινό καλύπτοντας προσωπικές και επαγγελματικές ανάγκες. Δεν θα μπορούσαν, λοιπόν, οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να αναρριχηθούν στις κορυφαίες θέσεις των κλάδων τους να απέχουν από το διαδίκτυο. Η εποχή που έφτανε απλά να διαθέτει μια επιχείρηση μια ιστοσελίδα στο internet έχει φύγει μακριά. Σήμερα η αγορά ορίζει αναγκαία λειτουργία τη συνεχόμενη και έξυπνα τοποθετημένη χρήση της ψηφιακής διαφήμισης. Οι ανταγωνιστές πολλοί και το πεδίο “μάχης” απαιτεί την χρήση των online διαφημίσεων με τρόπο που να στοχεύει και να προσεγγίζει το καταναλωτικό κοινό. Οι επιλογές πολλές και ανεξάρτητα πόσο μεγάλη ή μικρή είναι μια επιχείρηση, ακόμα και ανεξάρτητα τον προϋπολογισμό που διαθέτει, οι διαδικτυακές πλατφόρμες διαφήμισης έχουν τη δυνατότητα να καλύψουν στο έπακρο τις επιθυμίες τους. Τον πρώτο λόγο παίρνει η Google με τις πολλές και διαφορετικές επιλογές που διαθέτει καλύπτοντας ακόμα και το κ

Βοηθήστε την ομάδα σας να αναπτυχθεί και να εξελιχθεί.

Εικόνα
  Ως ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ή ακόμα και ως υπεύθυνοι προσωπικού οποιασδήποτε επιχείρησης - μικρής ή μεγάλης - ο καθημερινός σας αγώνας είναι να δημιουργήσετε, να διατηρήσετε και να εξελίξετε την ομάδα σας! Για το κάθε μέλος της ομάδας, εσείς είστε ο ηγέτης. Εκείνος ο άνθρωπος που θα ακούσει τα παράπονα, που θα επιλύσει οποιοδήποτε πρόβλημα, αλλά και εκείνος που θα καλύψει το όποιο λάθος. Πώς όμως μπορείτε να βοηθήσετε την ομάδα σας να αναπτυχθεί; 1. Ορίστε σαφή σκοπό . Τα μέλη της ομάδας, προσπαθώντας να καλύψουν σε καθημερνή βάση τις επαγγελματικές αρμοδιότητες που έχουν αναλάβει, τείνουν να ξεχνάνε ή να αμελούν τον αρχικό σκοπό της δημιουργίας είτε της επιχείρησης, είτε της ομάδας. Προσπαθήστε λοιπόν, να κάνετε σαφή τον σκοπό που υπάρχετε ως ομάδα και φροντίστε να τον υπενθυμίζεται συχνά. 2. Δημιουργήστε τον δικό σας Κώδικα Δεοντολογίας . Το κάθε μέλος της ομάδας θα πρέπει να γνωρίζει τους ηθικούς κώδικες της επιχείρησης που εργάζεται. Ποιες εφαρμογές είναι επιτρεπτές και ποιες απαγ