Η Διαφήμιση στον μαγικό κόσμο του διαδικτύου.
Σε μια εποχή που συνεχώς αλλάζει και εξελίσσεται, ο ψηφιακός κόσμος διεκδικεί και κερδίζει συνεχόμενο κοινό καλύπτοντας προσωπικές και επαγγελματικές ανάγκες. Δεν θα μπορούσαν, λοιπόν, οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να αναρριχηθούν στις κορυφαίες θέσεις των κλάδων τους να απέχουν από το διαδίκτυο.
Η εποχή που έφτανε απλά να διαθέτει μια επιχείρηση μια ιστοσελίδα στο internet έχει φύγει μακριά. Σήμερα η αγορά ορίζει αναγκαία λειτουργία τη συνεχόμενη και έξυπνα τοποθετημένη χρήση της ψηφιακής διαφήμισης. Οι ανταγωνιστές πολλοί και το πεδίο “μάχης” απαιτεί την χρήση των online διαφημίσεων με τρόπο που να στοχεύει και να προσεγγίζει το καταναλωτικό κοινό.
Οι επιλογές πολλές και ανεξάρτητα πόσο μεγάλη ή μικρή είναι μια επιχείρηση, ακόμα και ανεξάρτητα τον προϋπολογισμό που διαθέτει, οι διαδικτυακές πλατφόρμες διαφήμισης έχουν τη δυνατότητα να καλύψουν στο έπακρο τις επιθυμίες τους.
Τον πρώτο λόγο παίρνει η Google με τις πολλές και διαφορετικές επιλογές που διαθέτει καλύπτοντας ακόμα και το κοινό που απέχει από τα social media. Η χρήση αυτού του μέσου, είναι ελαφρός περίπλοκη για τον επιχειρηματία που δεν έχει καλή σχέση με την τεχνολογία. Σε περίπτωση που επιθυμείτε τον συγκεκριμένο τρόπο, δεν έχετε παρά να αρχίσετε να εξοικειώνεστε σε πρακτικό και θεωρητικό επίπεδο με τη διαχειριστική πλατφόρμα της google ή να αναθέσετε αυτή την εργασία στους ειδικούς.
Την σκυτάλη στη ψηφιακή διαφήμιση, παίρνει η προώθηση site μέσω SEO (Search Engine Optimization). Στόχος της διαφήμισης αυτής είναι η εδραίωση της ιστοσελίδας σας στις πρώτες θέσης της μηχανής αναζήτησης. Τα αποτελέσματα αυτής της διαφήμισης αν και καθυστερούν, αποτελούν τον πιο σίγουρο τρόπο διαφήμισης. Η προώθηση ιστοσελίδων SEO είναι περίπλοκη διαδικασία και σε περίπτωση που επιθυμείτε να την χρησιμοποιήσετε καλό είναι να απευθυνθείτε στους ειδικούς.
Η μεγαλύτερη διαφημιστική πλατφόρμα των social media είναι με διαφορά το Facebook και το instagram. Παρόλο που και οι δύο αυτές πλατφόρμες δημιουργήθηκαν με μοναδικό κριτήριο τις διαπροσωπικές σχέσεις του κοινού, γρήγορα εξελίχθηκαν σε χρήσιμες διαφημιστικές πλατφόρμες καλύπτοντας συνεχώς όλο και περισσότερο χώρο σε χορηγούμενο περιεχόμενο. Η χρήση των Social Media και των διαφημίσεων τους εύκολη, όπου μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τον οποιοδήποτε!
Μια επιπλέον διαφημιστική πλατφόρμα, είναι τα Newsletter. Η αποστολή των διαφημιστικών e-mails είναι άμεση στο κοινό της επιχείρησης και αποτελεί την πιο πετυχημένη τακτική marketing. Η προσοχή θα πρέπει να εστιασθεί στον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων καθώς θα πρέπει να έχετε εξασφαλίσει τη συγκατάθεση των πελατών σας πριν τους αποστείλετε οποιοδήποτε email.
Η σωστή διαχείριση marketing έχει τη δυνατότητα να σας κάνει γνωστούς στο ευρύ κοινό, να παρουσιάσετε τα προϊόντα σας ή τις υπηρεσίες σας και να γνωστοποιήσετε την εταιρικη σας κουλτούρα. Όσο καλό προϊόν και αν διαθέτετε ή ακόμα και αν έχετε την πιο σωστά δομημένη επιχείρηση, χωρίς την χρήση της διαφήμισης είναι σαν να μην έχετε κάνει τίποτα!
Στην σύγχρονη εποχή που ζούμε η διαδικτυακή διαφήμιση είναι ο σύμμαχός σας στην αγορά εργασίας!
Βογιατζάκη Δέσποινα
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου