Αναρτήσεις

Τι είναι το APPLICANT TRACKING SYSTEM ;

Εικόνα
  Το Applicant Tracking System (ATS) είναι ένα σύστημα διαχείρισης αιτήσεων και αναζήτησης βιογραφικών. Είναι ένα λογισμικό που δημιουργήθηκε για να εξυπηρετεί τις ανάγκες μεγάλων επιχειρήσεων που δέχονται καθημερινά χιλιάδες βιογραφικά σημειώματα από πολίτες που αναζητούν εργασία. Με την χρήση αυτού του λογισμικού, οι εταιρίες κατάφεραν σε γρήγορο χρονικό διάστημα να ξεχωρίσουν τα βιογραφικά σε « αποδεκτά » και « μη αποδεκτά ». Στις μέρες μας το συγκεκριμένο λογισμικό μπορεί να χρησιμοποιείται μεμονωμένα από κάθε εταιρία αλλά κυρίως χρησιμοποιείται από τις διαδικτυακές πλατφόρμες εύρεσης εργασίας. Ο τρόπος λειτουργίας του. Ο τρόπος που λειτουργεί το ATS είναι να φιλτράρει το περιεχόμενο των Βιογραφικών. Η εταιρία ή η πλατφόρμα «ζητάει» από το λογισμικό να ανιχνεύσει τα βιογραφικά που διαθέτουν συγκεκριμένες λέξεις- κλειδιά (ανάλογα κάθε φορά από την ανάγκη του εργοδότη) δηλαδή, προϋπηρεσία, πτυχίο, δεξιότητες, σεμινάρια. Ο στόχος του Applicant Tracking System είναι να «εξουδετερώσ

Τοξικό εργασιακό περιβάλλον

Εικόνα
Οι τοξικοί άνθρωποι υπάρχουν παντού γύρω μας. Θέλοντας να προστατέψουμε τον εαυτό μας σε περίπτωση που θα συναντήσουμε ένα τοξικό άνθρωπο στο προσωπικό μας περιβάλλον, θα προσπαθήσουμε να τον απομακρύνουμε από τη ζωή μας ή να αποστασιοποιηθούμε από αυτόν. Σε περίπτωση που υπάρχει τοξικότητα στο εργασιακό περιβάλλον, είναι πολύ δύσκολο να απομακρυνθούμε από αυτόν τον άνθρωπο είτε πρόκειται για τον εργοδότη ή προϊστάμενο, είτε για συνεργάτη ή συνάδελφο, είτε για τον πελάτη μας.   Η συνύπαρξη με ένα τοξικό άτομο είναι από τις χειρότερες καταστάσεις που μπορεί να βιώσει ένας άνθρωπος και γίνεται ακόμα χειρότερη όταν αυτή η κατάσταση βιώνεται σε καθημερινή βάση. Όλο και περισσότεροι εργαζόμενοι αναφέρουν ότι δέχονται ή έχουν δεχτεί εργασιακό εκφοβισμό και ότι η πρώτη σκέψη που είχαν, ως αντιμετώπιση αυτού, ήταν να παραιτηθούν από την εργασία τους. Η σκέψη της απομάκρυνσης από τον εργασιακό χώρο καλό θα είναι να είναι η έσχατη λύση, μιας και κανείς δεν μπορεί να πει με απόλυτη

Slow Food. Απόλαυσε το φαγητό - κέρδισε τα οφέλη

Εικόνα
Ζούμε στην εποχή της ταχύτητας και του άγχους. Βρισκόμαστε σε μια συνεχόμενη ένταση, για να προλάβουμε τη δουλειά, τις υποχρεώσεις … την ίδια τη ζωή! Βιαζόμαστε να προλάβουμε να ολοκληρώσουμε ακόμα και τις απολαύσεις που έχουμε μέσα στην καθημερινότητα μας. Γρήγορα να κάνουμε μπάνιο, γρήγορα να πιούμε καφέ, γρήγορα να φάμε ... Η μεγαλύτερη ανθρώπινη ανάγκη και απόλαυση ταυτόχρονα, έχει μετατραπεί σε μια καθημερινή γρήγορη υποχρέωση επιβίωσης. Μας κατακλύζει το άγχος της κίνησης του ρολογιού, χωρίς να αναλογιζόμαστε πόσο μεγάλο κακό κάνουμε στον οργανισμό μας, όταν τρώμε γρήγορα και πόσο σημαντικά και ευεργετικά θα ήταν τα οφέλη για το σώμα μας αν αποφασίζαμε να δώσουμε 5 λεπτά επιπλέον στη διάρκεια του γεύματος. Όσο περισσότερο μασάμε το φαγητό μας τόσο καλύτερη πέψη θα έχουμε. Το στομάχι μας θα χρειάζεται να κάνει λιγότερη δουλειά με αποτέλεσμα να μειώνονται τα πεπτικά προβλήματα. Ο εγκέφαλος έχει ανάγκη να του δώσουμε 20 λεπτά για να καταγράψει ότι έφαγε και χόρτασε. Σ

Η Εξέλιξη της Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων

Εικόνα
Η πανδημία Covid-19 εκτός από την υγειονομική κρίση σε παγκόσμιο επίπεδο έφερε μαζί της μια οικονομικό - εργασιακή αναδιαμόρφωση όπου σε κάποιους τομείς προκάλεσε αρνητικές επιπτώσεις στην αγορά εργασίας και σε κάποιους άλλους τομείς έφερε μια αύξηση στη ζήτηση απασχόλησης. Σύμφωνα, λοιπόν, με τις αλλαγές που έχουν επέλθει στις επιχειρήσεις αλλά και στο τμήμα των Δημοσίων Σχέσεων και της Επικοινωνίας, οι επιχειρηματίες έμαθαν ότι όσο καλά και αν έχει στηθεί μια επιχείρηση, πάντα, θα πρέπει να υπάρχουν εναλλακτικά σενάρια μιας και οι έκτακτες συνθήκες μπορεί να προκύψουν ανά πάσα στιγμή. Η Διαχείριση Κρίσεων, ως εργαλείο, πρέπει να βρίσκετε σε συνεχόμενη εγρήγορση. Επίσης, η τεχνολογία έχει εισβάλει στην καθημερινότητα μας τις τελευταίες δεκαετίες και παρόλο που ήταν ένα μέσω επικοινωνίας όπου αρκετές επιχειρήσεις έως και λίγα χρόνια πριν το χρησιμοποιούσαν δειλά, τώρα απέκτησε τεράστια δύναμη. Η επικοινωνία της επιχείρησης με τον πελάτη μέσω της τεχνολογίας (ηλεκτρονικές

Μαθαίνοντας νέες δεξιότητες

Εικόνα
Για πολλούς ανθρώπους η εκμάθηση για οτιδήποτε καινούριο, είναι δύσκολο, αγχωτικό και δυστυχώς αρκετοί τα παρατάνε με την πρώτη δυσκολία. Δεν μαθαίνουμε μόνο ότι μας αρέσει, μας ευχαριστεί ή ότι μπορούμε να το κατακτήσουμε από την αρχή. Μαθαίνουμε οτιδήποτε μπορεί να μας φανεί χρήσιμο είτε στη καθημερινότητα μας είτε στην επαγγελματική μας πορεία. Στην αρχή είναι αλήθεια πως είναι δύσκολο. Έχουμε να αντιμετωπίσουμε κάτι άγνωστο. Χρειάζεται να αφιερώσουμε χρόνο αρκετό για να κατανοήσουμε το αντικείμενο, την θεωρεία του και σταδιακά να το αναπτύξουμε και να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις μας πάνω σε αυτό. Οι ενήλικοι μαθητές, δυσκολεύονται πολύ περισσότερο στην εκμάθηση νέων δεξιοτήτων, σε αντίθεση με τους ηλικιακά μικρότερους μαθητές. Η διαφορά δεν είναι μόνο στην ηλικία αλλά και στην εκπαίδευση του μυαλού.  Τα παιδιά έχουν τη μαγική δυνατότητα να αποροφήσουν οτιδήποτε τους πει ο δάσκαλος, χωρίς να κάνουν ανάλυση περιεχομένου και να αναζητούν τις εξαιρέσεις του κανόνα. Ένα παιδ

Αρμοδιότητες των Δημοσίων Σχέσεων

Εικόνα
Ο Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων μιας εταιρίας, μπορεί να είναι ο ίδιος ο Ιδρυτής της επιχείρησης ή ο Διευθυντής της, άλλοτε είναι εξωτερικός συνεργάτης της επιχείρησης ή υπάλληλος της εταιρίας και έχει οριστεί ως Υπεύθυνος του Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων. Με όποιον τρόπο και αν διαχειρίζεται τις Δημόσιες Σχέσεις της επιχείρησης, του ομίλου, του ατόμου ή μιας ομάδας, υποχρεούται να ακολουθεί και να φέρει εις πέρας κάποιες συγκεκριμένες εργασίες. Αρχικά, ο Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων είναι αρμόδιος στη διαχείριση και στη διαμόρφωση της εικόνας του πελάτη του. Επικοινωνεί με όλες τις ομάδες κοινού και με ομάδες επικοινωνίας του πελάτη του. Ως ομάδες κοινού, αναφέρονται οι εσωτερικές ομάδες δηλαδή οι υπάλληλοι της επιχείρησης, αλλά και οι εξωτερικές ομάδες δηλαδή τα Μ.Μ.Ε., οι πελάτες και οι συνεργάτες της επιχείρησης. Μια ακόμα αρμοδιότητα είναι η σύνταξη και αποστολή Δελτίων Τύπου σε ότι αφορά τις δραστηριότητες του πελάτη, όπως και η ημερήσια αποδελτίωση σε ότι αφορά τον ίδι

Η προσφορά ως στάση ζωής

Εικόνα
Ως έννοια του εθελοντισμού μπορούμε να ορίσουμε ότι είναι εκείνη η δράση που σκοπό έχει την βοήθεια και βελτίωση των κοινωνικών, οικονομικών, περιβαλλοντικών και όποιων άλλων θεμελιωδών αναγκών μιας κοινωνίας. Είναι η ανιδιοτελής προσφορά του ατόμου, της επιχείρησης ή του φορέα, που μέσω της ευαισθητοποίησης και της ενσυναίσθησης προσπαθούν να καλύψουν την αδυναμία του κράτους και των μηχανισμών της αγοράς. Ο εθελοντισμός, ως όρος, προχωράει παράλληλα στο καπιταλιστικό μοντέλο θέλοντας να “δείξει” πως η κοινωνία δεν αξιολογεί τις θεμελιώδεις ανάγκες της μόνο, σύμφωνα με την χρηματική αξία. Έτσι, ο εθελοντής, ως άτομο, προσφέρει οικειοθελώς τις όποιες εργασίες του καλύπτοντας το κενό από τον ελεύθερο χρόνο του για ένα κοινωφελή σκοπό.  Την εθελοντική προσφορά την συναντάμε μέσω των δράσεων για την συλλογή τροφίμων και είδη πρώτων αναγκών, αιμοδοσία, παζάρια, προσφορά υπηρεσιών - ομάδες έρευνας και διάσωσης, ομάδες πρώτων βοηθειών, δωρεά οργάνων και ιστών, κλπ. Στις επιχει

Τέλεια πρώτη εντύπωση στην επαγγελματική συνέντευξη

Εικόνα
  Είναι πολύ σημαντικό μέσα στα πρώτα λεπτά της συνάντησης με τον Σύμβουλο Προσωπικού να κάνετε την καλύτερη εντύπωση! Το μυαλό είναι σαν την φωτογραφική μηχανή, απαθανατίζει την πρώτη εικόνα και μαζί με το συναίσθημα που δημιουργήθηκε από αυτή την πρώτη επαφή, δημιουργεί ή όχι την επιθυμία για επόμενη συνάντηση και συνεργασία. Το αρχικό βήμα προσέγγισης μιας εταιρίας είναι η αποστολή του επαγγελματικού βιογραφικού. Φροντίστε να αφιερώσετε αρκετό χρόνο για τη δημιουργία του Βιογραφικού Σημειώματος και πολύ περισσότερο χρόνο για την σύνταξη του e-mail. Ο στόχος σε αυτό το σημείο είναι να πείσετε τον παραλήπτη, μέσα από το εισαγωγικό σημείωμα, να ανοίξει το συνημμένο αρχείο και να διαβάσει για τα ακαδημαϊκά σας προσόντα, τα επαγγελματικά σας επιτεύγματα και εν συντομία τις ασχολίες σας. Έχοντας ενημερωθεί επιγραμματικά, ο Σύμβουλος Προσωπικού, για το επαγγελματικό σας προφίλ θα επιλέξει αν μπορείτε να τοποθετηθείτε σε κάποια θέση στην εταιρία ή όχι. Το επόμενο βήμα είναι το πιο σημαντικό